Aantal dagdelen : | 3 dagdelen |
Aantal personen : | minimaal 5, maximaal 10 personen |
Uw investering : | € 599,00 |
Waarmee maakt u het verschil?
De verkoper is het verschil. U dus!
Maar hoe maakt u dan dat onderscheid?
Hoe bouwt u vertrouwen op? En het belangrijkste: wanneer gunt de klant de opdracht aan u?
Deze training is gebaseerd op ervaringen. De ervaring van de trainer en de ervaring van de klant. Op interactieve- en onderhoudende wijze worden alle aspecten behandeld. Hiermee wordt u een succesvol verkoper!
Werkwijze
In de training wordt zowel groepsgewijs als individueel ingegaan op de zaken die belangrijk zijn bij het gunningsproces van de klant, zoals:
- Hoe stel ik mij in op de klant om succesvol te zijn?
- Welke tools gebruik ik om succes te krijgen?
- Hoe kom ik zelfverzekerd over op de klant?
- Hoe voer ik een gesprek met structuur?
- Hoe bereik ik een langdurige relatie met de klant?
- Hoe gaat mijn klant mij aanbevelen bij anderen?
- Hoe presenteer ik mij overtuigend voor andere mensen?
- Hoe gebruik ik mijn tijd (en de tijd van de klant) zo nuttig mogelijk?
Lunch
De training start of eindigt altijd met een gezamenlijke lunch. Dit is goed voor de onderlinge band en zorgt voor een stuk kennismaking en interactie tussen deelnemers en trainer/docent.
De trainingen duren nooit langer dan een dagdeel. Hierdoor wordt de deelnemer (meestal een ondernemer) niet lang uit zijn of haar dagelijkse werkzaamheden gehaald.
Binnen een week na de training belt de trainer/docent met de deelnemer of er wellicht nog vragen zijn. Zo’n feedback-moment is nuttig om latere vragen te voorkomen.
Bij de training is een schrijfblok met pen, koffie/frisdrank en de lunch altijd inbegrepen. Parkeerkosten zijn voor eigen rekening.
In-company en op locatie
Deze workshop kunnen naar wens ook in-company gegeven worden of op een andere locatie naar keuze.