Telefonische acquisitie

Aantal dagdelen : 2 dagdelen (1 dag)
Aantal personen : Minimaal 6, maximaal 12 personen
Uw investering : € 359,00

Op een interactieve manier wordt ingegaan op de zaken die belangrijk zijn bij telefonische acquisitie. Op individuele basis wordt dit verder uitgewerkt. Het gaat met name om de effectiviteit die bereikt wordt.

Bij telefonische acquisitie is het van groot belang dat de acquisiteur overtuigend overkomt. Daarmee kan al een beeld gegeven worden aan de klant hoe het bedrijf, voor wie gebeld wordt, in elkaar steekt. De acquisiteur is immers het uithangbord van de organisatie!

Deze training gaat in op de persoonlijke instelling die de acquisiteur nodig heeft om een afspraak te kunnen maken. De hoorbare-, maar ook onzichtbare elementen van een telefoongesprek worden behandeld, waardoor er een grotere effectiviteit ontstaat bij de klant. Er wordt in deze training veel geoefend om het geleerde direct in praktijk te brengen.

Er wordt ook veel aandacht besteed aan de noodzakelijke motivatie om gesprekken te kunnen voeren.

Er wordt ook getraind op de bezwaren die telefonische acquisitie met zich mee kunnen brengen en hoe je deze kunt terugbrengen om toch te komen tot een gesprek en/of verkoop. Onder begeleiding wordt een script geschreven, waar de cursist mee aan de slag kan.

Lunch

De training start of eindigt altijd met een gezamenlijke lunch. Dit is goed voor de onderlinge band en zorgt voor een stuk kennismaking en interactie tussen deelnemers en trainer/docent. De trainingen duren nooit langer dan een dagdeel. Hierdoor wordt de deelnemer (meestal een ondernemer) niet lang uit zijn of haar dagelijkse werkzaamheden gehaald.

Binnen een week na de training belt de trainer/docent met de deelnemer of er wellicht nog vragen zijn. Zo’n feedback-moment is nuttig om latere vragen te voorkomen. Bij de training is een eventuele een schrijfblok met pen, koffie/frisdrank en de lunch altijd inbegrepen. Parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

In-company en op locatie

Onze workshops kunnen naar wens ook in-company gegeven worden of op een andere locatie naar keuze.