Aantal dagdelen : | 1 dagdeel |
Aantal personen : | Minimaal 4 – en maximaal 6 personen |
Uw investering : | € 229,00 |
Neem je eigen laptop mee en ga naar huis met de eerste opzet van je marketingplan. Met branche-informatie en een goede structuur waaruit concrete actiepunten voortvloeien. Voor een goed marketingplan heb je kennis van klanten nodig. Tot wie richt je je? Daar richten we ons eerst op, vervolgens kijken we hoe je je doelgroep kan benaderen.
Een marketingplan geeft je structuur om je communicatie-uitingen goed te richten op je doelgroep. Ben je er nog niet wie precies tot jouw doelgroep behoort? De deelnemers ontvangen van tevoren een template voor een marketingplan. Van tevoren vult elke deelnemers deze al zover mogelijk in.
Tijdens de workshop leer je zelf relevante informatie op het Internet te vinden, en wat betrouwbare informatiebronnen zijn. Je krijgt ook tips en leert creatieve manieren om bruikbare informatie te vinden buiten het Internet.
Door de gevonden informatie te structureren kan je duidelijke strategische keuzes maken, waardoor er meteen veel actiepunten boven komen.
Lunch
De training start of eindigt altijd met een gezamenlijke lunch. Dit is goed voor de onderlinge band en zorgt voor een stuk kennismaking en interactie tussen deelnemers en trainer/docent. De trainingen duren nooit langer dan een dagdeel. Hierdoor wordt de deelnemer (meestal een ondernemer) niet lang uit zijn of haar dagelijkse werkzaamheden gehaald.
Binnen een week na de training belt de trainer/docent met de deelnemer of er wellicht nog vragen zijn. Zo’n feedback-moment is nuttig om latere vragen te voorkomen. Bij de training is een schrijfblok met pen, koffie/frisdrank en de lunch altijd inbegrepen. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.
In-company en op locatie
Onze workshops kunnen naar wens ook in-company gegeven worden of op een andere locatie naar keuze.